Odwiedziny.

Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie

Cześć ! 
Postanowiłam jednak zrobić podsumowanie roku. Nie wiem dlaczego. Może z powodu nudy? A recenzji nie mam czasu dzisiaj napisać. Mieliście może tak, że coś się dzieję i wy się zmieniacie? Właśnie w moim przypadku tak było. Zmieniłam się w roku 2012. Żyłam od weekendu do weekendu tylko po to żeby wyjść i się rozerwać. A dlaczego? Bo jak się kogoś traci, albo nadal kocha to nic innego nie zostaje jak poimprezować. Wtedy o tym nie myślę. Myślę o tym co zrobić żeby było lepiej. Ogarnęłam się troszeczkę, ponieważ w tym roku matura no i trzeba się za siebie wziąć. Więcej miałam szczęśliwych chwil w tym roku. No bo przecież zdałam do klasy maturalnej, miałam swoje ostatnie naste urodziny, dostałam najlepsze prezenty na wszystkie okazje jakie tylko były ( dostałam coś na czym mi zależało ), i wiele wiele innych. Nowe znajomości, imprezy w najlepszym gronie też się do tego zaliczają. Uświadomiłam sobie, że są osoby, którym na mnie zależy. I bardzo im za to dziękuję. Otworzyłam się jeszcze bardziej na innych. Przestałam być zakompleksiona i zaczęłam podobać się samej sobie. Jeżeli komuś się nie podoba to nie musi patrzeć. Nie zmuszam. Ale były też chwile słabości. Oguchłam na prawe ucho i lekarz na razie nie wie co to. Straciłam jedną z najbliższych mi osób, miałam problemy ze skończeniem trzeciej klasy z powodu choroby. Ale nigdy się nie poddałam, chociaż nie raz chciałam. Zawsze walczyłam do końca. I na tym skończę moje wypocinki. Przygotowałam za to dla was zdjęcia mojej sukienki na sylwestra oraz moich paznokci (?), znaczy się tego jak będę miała pomalowane :)




Zrobiłam także podsumowanie roku w formie zdjęć :)
Dziękuję tym osobom za ten rok i liczę na to, że dzięki nim kolejny też będzie udany.
Sebastian, Zyga, Charlie, Banan, Globus, Mateusz, Mariusz, Jeleń, Rafał, Ola, Godzilla itd :)
Oraz osobom, których nie ma na zdjęciach, ale też są ważne w moim życiu. Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję.



























Nie ustawiałam chronologicznie :)

A WAM W NADCHODZĄCYM ROKU ŻYCZĘ DUŻO MIŁOŚCI, NOWYCH PRZYJAŹNI ORAZ UŚMIECHU ! I NIE WAŻNE CO BY SIĘ DZIAŁO NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJCIE ! <3

1 komentarz:

  1. Och ile zdjęć! :)
    Udanego 2013!! :)
    http://teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń